Tails’ 30th Anniversary Special review

Sonic the Hedgehog: Tails

Ahoj, ahoj fanoušci Sonic a nespříznění lidé, kteří klikli na tuto recenzi, přestože se o Sonic tak či onak nezajímali! proč jsi zase tady? Každopádně dnes tu máme speciální problém, doslova, protože je to Specialita k 30. výročí Sonic the Hedgehog: Tails od IDW. 30 let malého chlapečka oslavuje v rychlém a roztomilém příběhu jeho oblíbenec Sonic Frontiers spisovatel Ian Flynn (blahopřejeme muži) a umělecký talent Aarona Hammerstroma, Rika Macka a Reggieho Grahama na tužky, inkousty a barvy. Neváhejme a podívejme se na tuto knihu!

V zásadě toto číslo slouží jako převyprávění starého Tailovo dobrodružství Game Gear hry od waaaaaay zpět v prvních dnech série. Docela nevyužité území, kromě pár kousků a kousků používaných v dobách Archieho. Přestože je prezentován jako pokračování her svého druhu, je to ve skutečnosti spíše přímá adaptace maskovaná jako pokračování. Je to trochu zvláštní volba, ale s ohledem na zdrojový materiál opravdu pochybuji, že to někomu bude vadit. Je hezké vidět, že tento obskurní kout franšízy dostal moderní adaptaci, aby zvýraznil jeden z mála případů, kdy se Tails skutečně postavil sám. Funguje to! A tato volba dává trochu času si trochu pohrát v klasické éře franšízy. Vždy pochoutka, když se mě zeptáš.

Tento příběh ukazuje, jak se Tails vydává na své vlastní dobrodružství poté, co je Sonic zajat rýmující se čarodějnicí v důlním vozíku. Jo, slyšel jsi mě. To není ani zdaleka to nejpodivnější, co jsem v komiksu Sonic četl, takže se tím ani netrapte. Každopádně je to skvělá šance předvést, proč je Tails tak silnou postavou sám o sobě, kromě toho, že je jen Sonicovým pomocníkem. Je to chytrý, schopný hrdina sám o sobě a využívá svou vynalézavost a statečnost k tomu, aby sesadil přisluhovače Witchcart a osvobodil Sonica, aby zachránil situaci. Sonic to dokonce otevřeně uznává a napumpuje svého kámoše, což způsobilo opravdu sladký okamžik blízko konce. Je to jednoduché, to ano, ale je to plné sladkých charakterových momentů, které fanoušky malého šviháka určitě potěší.

Specialita k 30. výročí Sonic the Hedgehog: Tails

Umění v tomto vydání je opravdu dobré a fantastické ztvárnění estetiky Classic Sonic. Opravdu se opírá do jednoduchého, ale barevného vzhledu her z počátku 90. let, což je přesně ta atmosféra, kterou příběh sleduje, takže to samozřejmě perfektně sedí. Je také hezké vidět vzory klasické éry, kdykoli se objeví – koneckonců jsou ikonické a oblíbené mezi fanoušky z nějakého důvodu. Inkousty a barvy skvěle doplňují tužky, aby tomuto vydání dodaly velmi zaoblenou, sobotní ranní kreslenou atmosféru. , což se mi docela líbí. Umělecký tým zde odvedl opravdu solidní práci.

Celkově bych řekl, že je to roztomilý malý speciál! Pokud jste velkým fanouškem Tails nebo jen klasické éry Sonic obecně, stojí to za váš čas. Je hezké, že jsme se toho vůbec dočkali, opravdu – často nevidíme, že by sekundární postavy, které by hlavnímu hrdinovi v licencovaných médiích získaly velkou pozornost, a zvláště Tails měl tu a tam nějaký drsný charakterizační moment za ta léta, která lidé méně než nadšení.

Takže s ohledem na to je hezké mít takové malé příběhy, které nám připomínají, jakou hodnotu mají vedlejší postavy série, a když je to dobře napsané a nakreslené jako tady, pak vám to dá zábavnou speciální funkci, kterou můžete zakousnout. bit. Řekl bych, že tohle stojí za přečtení, pokud jsi fanoušek, a všechno nejlepší k narozeninám, Tailsi!

Recenze 'Sonic the Hedgehog: Tails' k 30. výročí Special

Recenze ‘Sonic the Hedgehog: Tails’ k 30. výročí Special

Roztomilé a zábavné malé dovádění na oslavu Sonicova nejlepšího poupátka a skvělé a rychlé čtení pro fanoušky.