‘Sonic the Hedgehog’ Recenze č. 51 • AIPT

Sonic the Hedgehog #51

Čas na další recenzi IDW’s Sonic the Hedgehog pokračující komiksový seriál! Stejně jako minule nám tento přináší spisovatel Ian Flynn a s výtvarnými díly Adama Bryce Thomase a Maura Fonsecy. Tento vychází z vynikajícího přelomu milníku číslo 50 a ukazuje nám pokračující konfrontaci mezi Sonicem (a přáteli) a Eggmanem po jejich předchozích bitvách před chvílí. Takže si vezměte chilli psa a zkontrolujeme, jak tento problém dopadl.

Zápletka tohoto čísla je docela standardní Sonic – teď, když byli oboustranní nepřátelé poraženi, se nadzvukový ježek pokouší dostat z Eggmanova masivního metalového města, aby bojoval další den. Bohužel se Eggman ze všech sil snaží využít situace a hrdinům ztěžuje únik. Je to zábavné, zaběhnuté Sonic věci. Připadá mi to skoro jako poslední úsek koncové úrovně v jedné z her, kdy musíte uniknout po odstranění hlavního bosse. V tomto ohledu bych řekl, že problém skutečně září a úspěšně přináší vzrušení.

Problém končí další cliffhanger, což znamená, že tento oblouk poběží o něco déle, než by se zpočátku mohlo zdát (přinejmenším ještě jeden problém). Mám z toho smíšené pocity. s Syndrom podvodníka mini-série je v podstatě povinná četba, abyste vůbec pochopili, co se tu děje, obávám se, že další problémy v této sáze by mohly způsobit pocit, že se to začíná protahovat o něco déle, než je nutné. V tomto komiksu se již dříve vyskytly nějaké problémy se tempem, příběhy mají pocit, že jejich vyprávění zabere příliš mnoho času, ale konečný výsledek bývá téměř vždy příjemný, bez ohledu na to, doufejme, že totéž platí i zde.

Sonic the Hedgehog #51

Pozitivnější je, že charakterizace je stále vynikající, jak by se dalo očekávat, přičemž Flynn přináší svou obvyklou A-Game s psaním postav v popředí a uprostřed. Tady se skutečně neprošlapává žádná nová půda, jen postavy, o kterých víme, že jsou jejich nejlepšími já, a to není ani v nejmenším stížnost. Flynnovo obsazení Sonic je vždy na místě a vyloženě zábavné čtení, a už mi docházejí nové způsoby, jak to říct.

Sonic the Hedgehog #51

Umění je pravděpodobně stejně dobré jako číslo 50, přičemž Adam Bryce Thomas zpracoval kus toho a přinesl svůj skvělý smysl pro rámování scény a rozložení panelů. Thomas má skvělou dovednost, aby postavy vypadaly a působily expresivně, vždy je udržuje v zajímavých pózách nebo úhlech. I zde stojí umění Maura Fonsecy bok po boku, s opravdu velkým smyslem pro plynulost pohybu postav, což mě opravdu baví. Je to velmi podobné manze v tom, jak se snaží vést vaše oko přes stránku, a opravdu oceňuji tento stupeň techniky v sekvenční kresbě. Je to životně důležitá dovednost, zvláště v akčních sekvencích pro knihy, jako je tato.

Sonic the Hedgehog #51 je další dobré čtení ze série. I když mám určité obavy ohledně potenciálních problémů se stimulací, myslím, že to nakonec nebude problém. Je to tým, kterému věřím, že dodá kvalitní produkt, a jen zřídka mě v tomto ohledu zklamali. Vždy je zábavné sledovat, jak Flynn dělá svou věc – jeho pochopení těchto postav vždy zanechává vysoký standard kvality, který je třeba splnit. S některými opravdu skvělými uměleckými díly, které udrží vaše oči investované, je to další dobré, které si můžete vyzvednout, ale pokud už jste stálým čtenářem, dobře… už víte, že to chcete.

'Sonic the Hedgehog' #51 recenze

‘Sonic the Hedgehog’ #51 recenze

Sonic the Hedgehog #51

Silně navazující na milník se skvělým výtvarným zpracováním a silnou charakteristikou, kterou lze od této knihy očekávat.

Skvělé umělecké dílo

Solidní psaní znaků jako vždy

Možné problémy se stimulací pro oblouk jako celek

Staňte se patronem ještě dnes a získejte exkluzivní výhody, jako je přístup k naší exkluzivní komunitě Discord a našemu měsíčnímu klubu komiksů, procházení webu aiptcomics.com bez reklam, brožovaná brožura fyzického obchodu zasílaná do vašeho domu každý měsíc a další!