Sonic the Hedgehog Annual 2022 review: Ani jedna miss

Sonic the Hedgehog Annual 2022

Jsem tu znovu, abych se podíval na další číslo IDW’s Sonic the Hedgehog komiksové série, ale to není jen tak ledajaký problém – dnes vychází vydání roku 2022 Sonic the Hedgehog Annual. V tomto je spousta obsahu (a tuny tvůrců), takže nebudu trávit příliš dlouho nad každým příběhem, abyste si ho mohli jít užít sami. Podívejme se.

První příběh, „Guardians“, je od Iana Flynna s uměním Adama Bryce Thomase a barvami od Joany Lafuente. Tenhle byl pravděpodobně můj nejoblíbenější a podle mého skromného názoru hvězda celého ročníku. Blaze the Cat v komiksech Sonic uvidíme tak zřídka a premisa, kterou zde použila (vypořádání se se svým workoholickým postojem tím, že našla spřízněnou duši v Knucklesovi), je fantastická. Flynn odvedla skvělou práci při prozkoumávání tohoto aspektu její postavy (a Knucklesova, když v tom byl), a umělecký tým také odvedl ohromující práci, díky níž jsou vizuály zřetelné a cool. Kdybych neměl pět dalších příběhů, které bych musel projít, rozebral bych tento konkrétně mnohem více. Opravdu se mi to líbilo.

Dalším příběhem jsou „Zbraně“ od Daniela Barnese s uměním Thomase Rothlisbergera a barvami od Leonarda Ita. Další skvělý koncept, souboj dvou hvězdných robotů dobrých hochů, Omegy a Gemerla. Není to jen skvělý koncept proti bitvě – díky jejich přirozeně se střetávajícím ideologiím působí celá věc dokonale věrohodně. Také vždy miluji Rothlisbergerovo umění; jeho výrazy jsou některé z mých nejoblíbenějších od jakéhokoli umělce Sonic a dělá z nich roboty s normálním výrazem emoce aniž bych nějak ztratil ten jediný výraz. Mistrovské věci.

Sonic the Hedgehog výroční ročník 2022

Poté máme „Hero Camp“ od Indie Smith, umění od Abby Bulmer a barvy od Heather Breckel. Toto je roztomilé a relativně krátké dovádění v hlavní roli s králíkem Creamem, s nímž se zatím kánon IDW zachází výjimečně dobře. I když je koncept jednoduchý a velmi „karikatura sobotního rána“, taková věc je Sonic the Hedgehog‘s chléb s máslem, takže přistane docela dobře. Líbilo se mi, jak roztomilé to umění bylo, protože opravdu přineslo ten extra kreslený pocit, díky kterému příběh fungoval. skvělé věci

Sonic the Hedgehog výroční ročník 2022

Další je „Future Growth“ od Evana Stanleyho a Gigi Dutrix, přičemž Stanley sama o umění a Dutrix dělá barvy. Velmi kuriózní a srdečný příběh o Silver the Hedgehog (o kterém jsem věděl, že Stanley měl spoustu historie za dob Archieho, takže tohle nebyl vůbec šok). Zabývá se některými docela zvučnými a skutečnými tématy souvisejícími s přizpůsobením se době míru, to vše velmi stravitelným způsobem přátelským pro všechny věkové kategorie, který nepůsobí urážlivě ani lacině. Myslím, že důležitost dosažení této rovnováhy nelze podceňovat, a proto je tento příběh jednou z každoročních povinných četeb. A samozřejmě, Stanleyho umění je skvělé jako vždy – je to mistr.

Sonic the Hedgehog výroční ročník 2022

Následuje „Další velké dobrodružství pro Jet The Hawk“ od Iana Mutchera s uměním Natalie Haines a barvami od Priscilly Tramontano. Tohle mi trvalo minutu, než jsem přišel na to, co dělá, ale jakmile jsem pochopil, že je to skoro čistě komediální, docela jsem se u toho bavil. Mutcher chápe, proč je Jet ve svém jádru jen zásadně zábavná postava, a hodně se směje, když se chová jako on sám. Postavit ho vedle sebe proti chudákovi Whisperovi bylo skvělé. Umění bylo také docela dobré, s některými opravdu dobrými výrazy a načasováním, které skutečně nesly humor.

Sonic the Hedgehog výroční rok 2022

A v neposlední řadě je naším posledním příběhem pro letošní ročník „Rough Patch“, který napsal a nakreslil Aaron Hammerstrom a vybarvila Valentina Pinto. Toto je další docela legrační, pojednávající o kánonech IDW, kteří sídlí ve dvou loutkách, Rough a Tumble. Premisa je jednoduchá a roztomilá a představa, že by se duo rozdělilo kvůli tomu, že jejich schémata rýmů nedopadla dobře, je hysterická. Umění bylo dobré a písmo neklopýtalo; docela dobrá show pro Rough & Tumble!

Sonic the Hedgehog výroční rok 2022

A to je pro letošní rok vše Sonic výroční. Skvělé představení, upřímně. V celé sestavě nechyběla ani jedna, což je opravdu skvělý rekord vzhledem k tomu, kolik příběhů se jim sem podařilo nacpat. Ironií je, že Sonic do toho moc nechce Sonic výroční, ale to jen ukazuje, jak skvělé a robustní je obsazení i bez přítomnosti Blue Blur. Všichni, kdo na této problematice pracovali, odvedli skvělou práci a já jsem se při jejím čtení velmi bavil. Vyzvedněte si to – nebudete litovat.

Recenze „Sonic The Hedgehog Annual 2022“.

Sonic the Hedgehog výroční rok 2022

Hvězdná sestava talentů přináší hit za hitem v každoročním bohatém s fantastickými povídkami ve vesmíru Sonic.

Každý příběh byl dobře napsaný a dobře nakreslený tak, aby vyhovoval jeho specifickým potřebám

Každý nápad je dobře proveden a tempo

Spousta rány za vaše peníze

Staňte se patronem ještě dnes a získejte exkluzivní výhody, jako je přístup k naší exkluzivní komunitě Discord a našemu měsíčnímu klubu komiksů, procházení webu aiptcomics.com bez reklam, brožovaná brožura fyzického obchodu zasílaná do vašeho domu každý měsíc a další!