Sonic the Hedgehog #53 recenze

Sonic the Hedgehog #53

Jsme zpět s další kontrolou IDW Sonic the Hedgehog komiksová série, kterou nám tentokrát přinesli spisovatel Evan Stanley a výtvarník Adam Bryce Thomas. Jsme víceméně mimo Syndrom podvodníka oblouk nyní a dnešní vydání nám dává nový směr, kterým se můžeme ubírat, i když přímo navazuje na to, co jsme právě měli. Popadněte své chili pejsky, protože je čas zjistit, na čem jsou kreativci zvukový tentokrát pro nás.

Ústřední postavou tohoto vydání je samozřejmě nová oblíbená fanynka Surge the Tenrec, která přímo navazuje na její odhalené survival minulé vydání. Tentokrát s ní dostáváme hodně masa na kosti, protože po celou dobu odráží spoustu jádra komiksu. Stanley z ní skutečně vytváří hrozivou hrozbu, dává jí sílu za druhou a ohrožuje další postavy na její válečné cestě pomsty samotnému Sonicovi. Funguje to velmi efektivně a je skvělé vidět, jak jiné postavy vytahují chytré nové triky, které nejsou v něčem jako hry možné (jako je skládání schopností Wisp – opravdu skvělý nápad). Dostáváme také pokračování velkého boje Sonic a Surge v čísle 50, přičemž Sonic pokračuje tam, kde skončil, ve snaze přimět ji k mírovému řešení. V tomto se stalo mnoho zábavných věcí a působí to jako přirozené pokračování předchozího příběhu.

Surge zde dostane spoustu věcí ke žvýkání a Stanley odvádí fantastickou práci při psaní. Její halucinace ve hvězdné linii má hodně co pitvat a o čem spekulovat a nutí vás přemýšlet, jestli je to vedlejší účinek jeho hypnózy, jejího traumatu, jejího nového power-upu, který jí smažil mozek, nebo trochu toho všeho smíchaného dohromady. . Vidět ji jít na totální válečnou stezku je také úžasné – někdo téměř stejně rychlý a silný jako Sonic se totálně uvolnil a způsobil zmatek, je spousta zábavy vidět v akci a také to slouží jako skvělá ukázka toho, kde ona a Modré rozostření se liší. Kit je zde také docela zajímavý, nyní převádí své věnování na samotného Sonic poté, co si myslel, že ztratil Surge. Uvidí se, kam to povede, až se skutečně dostane do první linie boje, ale ty možnosti mě trápí.

Sonic the Hedgehog #53

Umění je také fantastické, ale to je Adam Bryce Thomas pro vás. Ten chlap je mistrem svého řemesla a vždy má jedny z nejlepších rozložení panelů a bojové choreografie, jaké kdy tato kniha viděla. Zejména boj mezi Whisperem a Surge měl OHROMUJÍCÍ akci ve stylu mangy, opravdu na mě udělal dojem. To může být ve skutečnosti jeden z Thomasových nejlepších problémů v celé jeho historii kreslení Sonic, a to neříkám lehce.

Sonic the Hedgehog #53

Hodně mě to bavilo Sonic the Hedgehog #53. Miluji Surge a to, jak je zde napsána a vykreslena, protože Stanley ji přirozeně zvedne a postaví ji do hlavní role tohoto příběhu, jako by to byla ona, kdo ji celou dobu psal. Potenciální drama z Kitovy závislosti nabírá nový ošklivý směr a Surgeho stále nestabilnější chování nám nechává tolik skvělých věcí, které můžeme prozkoumat v nadcházejících číslech. Myslím si, že tento komiks skutečně dokazuje, jak moc si zaslouží příval padouchů – má skutečnou hvězdnou sílu jako primární hrozbu. Umění bylo skvělé a super plynulé a dynamické, přesně to, co chcete vidět v akčním příběhu, skutečně jedněch z nejlepších, co jsem od tohoto komiksu celkově viděl. Zase jste to srazili z parku, kluci. Hodně po pohodě.

'Sonic The Hedgehog' #53 recenze

‘Sonic The Hedgehog’ #53 recenze

Sonic the Hedgehog #53