Scrapnik Island’ recenze č. 2 • AIPT

Sonic the Hedgehog: Scrapnik Island #2

Chlapče, je to fantastický měsíc pro fanoušky Blue Blur. Hrál jsem do pekla Sonic Frontiers ve svém volném čase, a pokud to chcete na chvíli odložit a podívat se, jaké dobré věci máme na komiksové straně právě teď, tady je další vydání Sonic the Hedgehog: Scrapnik Island od IDW. Fantastický, jistě, napsal Daniel Barnes a tužkou napsal Jack Lawrence. Z tohoto mini jsem opravdu nadšená a první číslo jsem zbožňovala, takže o něm ještě jednou odpovím.

Čekají nás SPOILERY Sonic the Hedgehog: Scrapnik Island #2!

Děj začíná tam, kde jsme skončili: Sonic a Tails uvízli na titulárním ostrově Scrapnik a snaží se znovu zprovoznit jízdu, aby mohli vyrazit. Toto číslo většinou využívá jejich zpoždění k hraní si se Sonicem a Mecha Sonic jako duo, které jsem jako velký fanoušek toho modrého bota naprosto zbožňoval. Pěkně nahlédneme do toho, čím se stal Mechův účel nyní, když už není Eggmanovým pěšcem, dokonce se sám stává něčím jako ochráncem (podobně jako skutečný Sonic) a jak ho jeho stará role stále pronásleduje v mnoha ohledech. Nechci kazit ty skvělé věci, které zde škádlí o jeho duševním stavu (ačkoli vizuálně je to provedeno v opravdu zajímavý způsob), takže bych šel říct, podívejte se na problém, pokud chcete vidět, co tím myslím. Myslím, že Mecha bude určitě průlomová postava tohoto mini (pokud už není) a dát mu ten kousek tichého traumatu, lítosti a vnitřního konfliktu je prostě ŠŤAVNATÉ. Miluji to

Toto číslo má také úplný re-debut Mecha Knuckles, škádlen na konci minulého čísla. Ukázalo se, že to ve skutečnosti není vyloženě darebná přítomnost, jak by se dalo předpokládat na základě minule, jen trochu děsivě vyhlížející masohlavec, který střeží nedostatečně opravený nosič vajec pro Scrapniky. Je to roztomilý způsob, jak ho přimět, aby se cítil spíše jako legitimní protějšek samotného Knucklese, který vnáší některé základní rysy echidny trochu pokřiveným způsobem. Vykopávám to a boj, který měl s Mechou, je prostě… *mwah*. miluji to Je to přesně to, co byste chtěli vidět s těmito dvěma postavami v jedné místnosti – nic neříkajícího a čtení je stejně zábavné, jak si myslíte.

Sonic the Hedgehog: Scrapnik Island #2

Samozřejmě, že pod povrchem toho všeho je stále nějaký náznak zlověstnějšího podtónu, ale počkám, až se věci v nadcházejících číslech začnou hrát trochu víc, abych se k tomu skutečně podrobně vyjádřil.

Lawrenceovo umění je samozřejmě hvězdné – je tak výrazné a dynamické. Obzvláště miluji všechny proporce postav (jak jsem zmínil minule), jako Sonic je trochu víc Dreamcast Era-y a Mecha má spoustu hranatých a tvrdých úhlů jemně navrstvených do jeho designu, aby odrážel jeho staré umění skřítků Genesis. Chytré věci. A samozřejmě, že jsou Mechovi vnitřní démoni zobrazeni tak, jak byli (doplněni o čistější umění jeho původního, nepoškozeného já), je to super zajímavé a pro mě vrchol.

Sonic the Hedgehog: Scrapnik Island #2

Dá se s jistotou říci, že jako v minulém čísle, Sonic the Hedgehog: Scrapnik Island #2 je slam dunk. Je to opravdu dobrý měsíc pro fanoušky Sonic, co? Jsem opravdu nadšený z toho, kam se tento příběh ubírá, a z toho, co to znamená pro budoucí komiksy se starými oblíbenými fanoušky na stole, jako je tento. Skvělé psaní postav, svižné dialogy, opravdu skvělé umění a některé VÝBORNĚ provedené fanservice. Zvedněte to kluci, bude se vám to líbit (slibuji! Lhal bych vám?).

Sonic the Hedgehog: Scrapnik Island #2

‘Sonic the Hedgehog: Scrapnik Island’ Č. 2 recenze

Sonic the Hedgehog: Scrapnik Island #2