Rybaření lehké, ale listy jsou krásné

Renee Heinichen Busey sedí pod stromem na jedné z farem v Apple Hill. Fotka Douga Buseyho

Ahoj kolegové rybáři.

Stromy se otáčejí a ráno je chladné počasí. Ideální období roku na rybaření. S Renee jsme se vydali na výlet, abychom si zarybařili a navštívili Apple Hill v Placerville. Vzali jsme Hwy 88 na Morman Emigrant Trail. Když jsme se odvážili přes oblast Sorensenů do Hope Valley, stromy jasně zářily podzimními barvami.

Když jsme míjeli oblast Blues Lakes, barvy se teprve začaly obracet. Vřele doporučuji vyhlídkovou oblast jižně od Blue Lakes Road. Když jsme se odvážili kolem Modrého a Červeného jezera, osiky se teprve začaly otáčet. Do tohoto víkendu by ale měly být v plné parádě. Pak jsme se odvážili nahoru a přes Mormonskou emigrantskou stezku. Pohled byl docela jiný. Nebyli jsme na tom průsmyku od požáru. Většina pozorování byla na hromady stovek velkých stromů, které byly pokáceny a naskládány po stranách silnice kvůli požáru. Byl to smutný pohled vidět a přijmout, protože lidé si nebyli vědomi toho, co dělají v národním lese. Silnice vás zavede na Highway 50 v Sly Park. Když jsme zamířili k Placerville, stromy ještě nezačaly ukazovat své pravé podzimní barvy. Zůstali jsme v Placerville několik dní a užívali jsme si atmosféru starého města. Měli jsme v plánu lovit na American River, ale zjistili jsme, že voda je příliš nízká. Další den jsme tedy strávili v Apple Hill. Pokud jste ještě nikdy nebyli, doporučil bych si tento výlet zapsat do svého seznamu. Spolu s velkou trpělivostí a minimálně celý den. Navštívili jsme mnoho farem a podle dlouhých řad vozidel jste poznali, které byly na prvním místě. Další den jsme se rozhodli jet po dálnici 50 zpátky domů směrem k jezeru Tahoe v naději, že se nám podaří prolovit některá místa, která mě vzal můj otec, když jsem byl mladší. Ale opět jsme našli nízkou vodu a jen si užívali projížďku, tady jsme zase viděli zkázu od lesního požáru. Vjeli jsme do Tahoe a jeli po dálnici 89 přes Lutherův průsmyk zpět do Hope Valley. Osiky se teprve začínaly obracet, ale byly stále ve svých letních barvách, dokud jsme nedosáhli Hope Valley. Potom jako vypínač světla zářily žluté, červené a oranžové odstíny jako malá blikající světýlka. Chystali jsme se lovit řeku West Carson, ale mnoho oblastí bylo tak mělkých, že by se vám nenamočil kotník. Výlet na památku a výlet, který podnikneme za pár týdnů znovu. Hope Valley je na podzim malebné, ale myslím, že Apple Hill má jasnější a živější podzimní barevné změny. Které by měly dosáhnout svého vrcholu koncem října a v listopadu. Nyní malá rybářská novinka.
SILVER LAKE HIGHWAY 88: Hladina vody klesla a já bych doporučil malým lodím používat pouze startovací plochu. K jezeru vede malý kanál, který je trochu mělký. Rybolov byl spravedlivý pro pobřežní rybáře, kteří používají lososí vejce nebo návnadu podle denního použití. Mnoho kempů v této oblasti je na sezónu uzavřeno.
CAPLES LAKE: Hladina vody klesla, ale zpomalili odtok. Rybolov se pro pobřežní rybáře začal zvedat. Muškař lovící v hlubších oblastech u přelivu chytil a vypustil několik dobrých duháků a pár hnědáků. Vodáci používali blikače a noční crawler s dobrou akcí. Denní využití EID a lodní rampa zůstanou otevřené, dokud nenapadne první sníh. Caple Lake Resort tento víkend zavírá své kajuty. Ale udrží sklad, půjčovnu lodí a kajaků tak dlouho, jak jen to půjde. Pro více informací se zastavte v Caples Lake Resort.
REDLAKE: Hladina jezera je trochu nízká a rybolov je pomalý.
MODRÁ JEZERA: Hladina jezera je nízká a kempy zůstanou otevřené až do prvního sněhu. Rybaření bylo zapnuto a vypnuto. Rybáři používající noční plazy nebo lososí jikry vytvořili několik malých duh.
WEST CARSON RIVER ALPINE COUNTY: Řeka je velmi nízká. Nejlepší oblasti byly v oblasti Woodfords Canyon u Sorensen’s. Pracují na mostě u obchodu se smíšeným zbožím Wilders s jedním jízdním pruhem a kontrolním světlem. Pro více informací se zastavte v Creekside Inn
EAST FORK CARSON RIVER ALPINE COUNTY: Hladina vody je nízká, ale pokud vám nevadí tůra, chytejte ta těžko dostupná místa, která nejsou hned vedle silnice. Ryb je v řece dost, stačí se k nim trochu projít. Na zbytek sezóny nejsou naplánovány žádné rybí závody. Středisko Carson River je otevřeno po celý rok pro ubytování a kempování přímo u řeky. Trochu rybařit a užívat si podzimních barev. Pro více informací se zastavte v Carson River Resort.
INDIAN CREEK RESERVOIR: Kemp je uzavřen. Ale jezero je nyní otevřené pro rybolov. Rada pro kvalitu vody Ca Water Quality Board asi měsíc nezjistila řasu Blue Green. Ale i tak bych byl opatrný a opláchl si ruce a nedovolil domácím mazlíčkům plavat nebo pít vodu.
HEENAN LAKE: Jezero je otevřeno pro rybolov až do posledního dne v říjnu. Chyťte a pusťte pomocí umělých nástrah nebo mušek s háčky bez protihrotu.
JEZERO TOPAZ: Hladina jezera je nízká. Denní použití v Douglas County a lodní rampa je otevřena. NDOW nedávno osázelo jezero 4 000 pstruhy duhovými. Zelená návnada byla nejproduktivnější pro pobřežní rybáře. Trolleři používali blesky a červy a občas Raplalu.
PYRAMIDOVÉ JEZERO: Jezero je otevřené. Vyžaduje se kmenové povolení, ale ne licence k rybolovu v Nevadě. Rybolov byl velmi dobrý pro břeh a trollery. Rybář sdílel fotografii 23kilového hrdlořezu, kterého nedávno chytil na muškaření ze břehu. Povolení můžete získat na webových stránkách Pyramid Lake.
Mluvil jsem s několika rybáři, kteří mi řekli, že v našich místních městských rybnících viděli tvory podobné medúzám. Ptal jsem se na to u NDOW. Kris Urquhart, biolog ryb a zvěře z Nevady z NDOW, řekl. Mohly by to být medúzy z broskvových květů, které nejsou škodlivé pro lidi. Jsou vidět, když teplota vody stoupne, ale zmizí, když teploty klesnou, ale mohou se sporadicky znovu objevit, když budou v budoucnu vhodné podmínky. Chtěl jsem to předat rybářům, kteří mě požádali, abych to prozkoumal.
NEVADA RYBÍ ROSTLINY: Paradise Pond, Liberty Pond, Desert Creek, Mountain View Pond, Mitch Pond, Seeman Pond, Wilson Commons Pond, Topaz Lake, East fork Walker River, Onion Valley Reservoir.
Hodně štěstí při dalším rybářském dobrodružství. Pokud získáte fotku svého úlovku, pošlete ji na adresu [email protected] Doufám, že se brzy uvidíme u vod. Dobré rybaření a pevné vlasce