Recenze mého přítele Peppa Pig – recenze

Recenze mého přítele Peppa Pig - recenze

Stejně jako já, pokud máte dítě ve věku kolem pěti let, je pravděpodobné, že jste vydrželi mnoho a mnoho hodin prasátka Peppa: jednoho z nejoblíbenějších a nejúspěšnějších dětských představení za posledních 10–15 let. Říct, že moje dcera je posedlá, je opravdu podcenění, a protože jsem hvězdným rodičem, jakým jsem já (a drze a pomalu začal svou dceru seznamovat s videohrami), vzal jsem si za úkol nejen hrát, ale také 100% dokončit svůj Friend Peppa Pig, hra, kterou opravdu potřebujete dohrát z jednoho konkrétního důvodu.

Je důležité zdůraznit, že každý centimetr této hry byl navržen pro malé děti, které MILUJE prasátko Peppa. Pokud máte malé dítě, které se nedívá na prasátko Peppa, bude mít nulový zájem, a pokud jste dospělý – opět bez zájmu o prasátko Peppa – vyhýbejte se. Ještě jsem neviděl svou dceru tak nadšenou, že vezme ovladač Switch, než když jsem naložil My Friend Peppa Pig, a její nadšení tím neskončilo.

My Friend Peppa Pig umožňuje hráčům prožít svou fantazii být součástí Peppina světa. Když začínáte novou hru, budete vyzváni, abyste si vytvořili svou vlastní postavu s množstvím zvířat, která vás budou co nejlépe reprezentovat, možností barev oblečení a doplňků, pokud si je budete přát přidat. Mezi zvířátka patří pes, vlk, kůň, králík, liška, ovce, krtek a myš. Rozhodli jsme se pro ovečku, protože chtěla být Suzy Sheep. Byla velmi zklamaná, když potkala Suzy ve hře, a trvala na tom, že odmítne komunikovat s touto „kopírovací kočkou“!

Mým prvotním zájmem byl herní prvek. Naštěstí je My Friend Peppa Pig neuvěřitelně uživatelsky přívětivý a dobře zavádí super jednoduché ovládání. Chcete-li pohybovat svou postavou, použijte levou páku a interakce s téměř čímkoli pomocí tlačítka A. To je pro většinu hry téměř vše. Věci, které jsou interagovatelné, zobrazí tlačítko, které je třeba stisknout, což zajistí, že herní nováčci nepřijdou o novou interakci, a ano, můžete skákat do blátivých louží, jak často chcete!

Mimo skákání z blátivé louže je spousta práce s Peppou a spol. Jako vaše jedinečná postava dorazíte do Peppova domu a odtud budete diktovat, kam půjdete a co budete dělat. Chceš jít do školy? Naskočte do auta s maminkou a tatínkem Pig a zamiřte doleva. Chcete jet lyžovat? Jděte přímo z Pepina domu a naskočte do horkovzdušného balónu slečny Rabbit! Chcete navštívit babičku a dědu Prase a vydat se s nimi na pláž? Můžeš! Všechna místa, která v Peppa Pig najdete, jsou zde. Od Pepiny ložnice po muzeum: možnosti jsou pro mladého fanouška skutečně nekonečné.

Spolu s prozkoumáváním hry My Friend Peppa Pig se po provedení určitých akcí spustí události a vy budete mít za úkol jednoduché hádanky, které musíte s Peppou společně vyřešit. Mějte na paměti, že tato hra je přizpůsobena velmi mladému publiku; postava ve scéně obvykle řekne, co je třeba udělat. Například, když želva Tiddles uvízla na stromě, bylo nám řečeno, abychom si promluvili s Madame Gazelle, ona nám pak řekla, abychom našli žebřík, na což Peppa odpověděla, že si pamatuje, že jeden viděla mimo školu.

Můj přítel Peppa Pig je méně hrou a více interaktivním zážitkem, a upřímně řečeno, to je vše, co potřebuje. Moje dcera reagovala na postavy ve hře věcmi jako: “Dobře, pojďme na žebřík!” a: “Následuj mě, Peppo!” Pro každého, kdo viděl prasátko Peppa, je to vzácný pohled vidět Pepu tak důsledně poslušného.

I když můžete jít v podstatě kamkoli ve světě prasátek Peppa, existuje jedna oblast, která je tak ohromená, že v okamžiku, kdy to bylo zmíněno, byla moje dcera ohromena tím, že tam jde: Bramborové město. Tady vznikají problémy. Hledali jsme široko daleko, setkávali jsme se s novějšími místy a spouštěli jsme ještě více událostí, jako je velmi neobtěžující Bing Bing Song, ale nemohli jsme najít Potato City. Bylo to poprvé, co moje dcera zažila vztek hráče videoher – a nebylo to hezké.

My Friend Peppa Pig drží hráče za ruku, co se týče hratelnosti a řešení hádanek, ale co se týče směru a toho, jak se dostat na konkrétní místo, držení za ruku téměř neexistuje. Poté, co jsme strávili příliš dlouho navštěvováním stejných míst znovu a znovu, hledali jsme online cestu do Potato City. Jak se ukázalo, k odemknutí Potato City musíte vidět každé místo a dokončit každou jednotlivou událost, která existuje v My Friend Peppa Pig. Teprve poté budete mít možnost odemknout Potato City, kde musíte ještě dokončit konkrétní akci, abyste získali přístup k vystřižené scéně, která vás tam zavede. Bez hledání online nebo s mojí pomocí by moje dcera stále seděla na pohovce v nekonečném koloběhu blátivých louží, písní Bing Bong a jízdy horkovzdušným balónem.

Jak bylo vysvětleno, tato hra je zaměřena na velmi malé děti, a proto některé mechanismy – nebo jejich nedostatek – nedávají smysl. Tempo je velmi, velmi pomalé a text nelze přeskočit kvůli hlasovému hraní a vše se hraje jako váš vlastní televizní speciál. Možnost rychlého cestování by byla vynikajícím zahrnutím; možná by rozhovor s maminkou nebo tatínkem prasátkem mohl poskytnout mapu, kde si můžete vybrat, kam jít. Způsob, jak spočítat, kde jste byli a kde jste nebyli, by byl skvělý, když jsme začali s naším pátráním po městě brambor. Co je více frustrující je, když jste uprostřed události nebo hádanky a omylem jdete doprava místo doleva nebo naopak a zavedete vás do nové oblasti, celá hádanka nebo událost zmizí a musíte zopakovat předchozí akce, abyste znovu odemkněte. Skvělým příkladem toho je, když jsme byli na naší poslední hádance, než bylo bramborové město k dispozici, a museli jsme pomoci Georgovi najít jeho dinosaura (Dinosaur… Grrr!). Nemohli jsme se tam dostat a potřebovali jsme pomoc dospělého. Moje dcera si vzpomněla, že prasečí maminka je někdy na poli vlevo, šli jsme doleva a ona tam byla, ale nebyla to správná dospělá osoba. Po návratu hračka dinosaura zmizela a byla zpět v Georgeových rukou. Ukázalo se, že jsme se potřebovali zeptat tatínka Pig, kdo byl zpátky v domě, takže jsme se vrátili na místo, kde událost spustila, a udělali jsme to znovu. Naštěstí jsem přesvědčila svou dceru, že to George zase ztratil (blbej George), a napadlo ji zkontrolovat, kde to bylo naposledy.

Nakonec bylo Bramborové město naše a chlapče, bylo to… dobře? Moje dcera strávila v Potato City necelé čtyři minuty, než odešla, chvíli pobíhala po jiných místech a pak mě politicky požádala, abych jí vytáhl Play-Doh. My Friend Peppa Pig ji od té doby nehrála.

Jen pro účely recenze (slibuji) jsem se vrátil se svou vlastní postavou a zažil oblasti, které moje dcera měla sama, a ano, není to 100% zaměřeno na někoho, jako jsem já, nebo na mnoho hráčů. Dosáhl jsem svého vlastního 100% dokončení za necelou hodinu, s velmi malou touhou znovu hrát nějaké oblasti. Díky sólo zkušenostem s My Friend Peppa Pig jsem si více vážil konkrétních oblastí hry, jmenovitě ovládání a vizuálu.

Problémem mnoha her vhodných pro děti je „levnost“, kterou mohou často zobrazovat, protože někteří by předpokládali, že grafika není pro mladší publikum příliš důležitá. My Friend Peppa Pig tento problém vůbec nemá. Hra je identická s televizní show, vizuálně identická. Říkám vizuálně, protože ve chvíli, kdy slečna Králičková otevřela ústa, moje dcera zvolala: “To není slečna Králičková!” – a měla pravdu! Ale kromě toho zvláštního místa na místě je přítomno mnoho hlasových herců show, což vás doslova uvede do světa Peppy.

Pro ty rodiče, kteří opravdu nechtějí sedět se svými dětmi a sledovat, jak dlouho tráví hraním My Friend Peppa Pig, je v nabídce nastavení k dispozici rodičovská kontrola. Po zapnutí Peppa přibližně v tu dobu řekne, že je čas jít spát a jít domů a spát. Velmi trefný doplněk.

My Friend Peppa Pig není hra pro masy. Místo toho pečlivě uspokojuje svou hratelnost, vizuální prvky, příběh a ovládání těm, o kterých vědí, že je budou hrát nejvíce. Bez mé asistence a nějaké online pomoci by však Bramborové město bylo pro mou dceru jen snem a já si představuji mnoho dalších dětí v jejím věku. A upřímně řečeno, nestojí to za ty potíže! Kromě této reptání je to působivě vypadající hra se snadným ovládáním, která postaví jednotlivce do vlastní epizody s jednou z jejich nejoblíbenějších postav, prasátkem Peppou.